İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə
İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə

کاش شادتر می بودم!

یک پرستار استرالیایی بزرگترین حسرتهای آدمهای در حال مرگ را جمع کرده و ۵ حسرت را که بین بیشتر آدمها مشترک بوده منتشر کرده است :

نخستین حسرت = کاش جسارت اش را داشتم اون جوری زندگی می کردم که می
 خواستم ، نه اونجوری که دیگران ازم توقع داشتند

حسرت دوم = کاش این قدر سخت کار نمی کردم .

حسرت سوم = کاش شجاعتش را داشتم که احساساتم را با صدای بلند بگم .

حسرت چهارم = کاش رابطه هایم با دوستانم را حفظ می کردم .

حسرت پنجم = کاش شادتر می بودم .


نظرات 3 + ارسال نظر
کارت پستال شما پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 12:10 ق.ظ http://bit.ly/1cRzIqp

سلام سلام

کارت پستال تبریک یلدا برای شما برای درج در وبلاگ یا ارسال به آشنایان

آدرس سایت بصورت لینک کوتاه درج شده میتونید فتوکده رو تو گوگل نیز سرچ کنید

دوست داشتید لایک کنید و لینک...

nasrin پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

salam azizam
matlabet kheyli bahal bood
merci

سلام گلم
فداااااااااااااااااااات
مرسی که سر زدی ب وبم

با سلام
وبلاگ شما در لیست پیوندهای کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان قرار گرفت
در صورت تمایل می توانید ما را به اسم (کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان ) لینک کنید.
شما می توانید مطالب خود را جهت انتشار در سایت حرف تو وکانون وبلاگ نویسان به ما ارسال کنید.
Zanghan.ir
harfeto.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد