İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə
İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə

kimse sen gibi sevmez annem

Bir sen beni çanım deyip
sararsın annem
bir sen beni hiç bişey beklemden
seversin annem

kimse sen gibi sevmez annem
kimse sen gibi yanmaz annem
kimse sen gibi bakmaz annem

aç kapıyı ben geldim 

şimdi kendimi senin kolarına
atıyorum annem
izin ver ne olur
şimdi gözümün içine baka baka
ağlıyorum annem

kimse sen gibi sevmez annem
kimse sen gibi yanmaz annem
kimse sen gibi bakmaz annem
aç kapıyı ben geldim


یا حسین

وئرمه رم عئشقیوی دونیایه حوسئین

بلکه ده جنت الاعلایه حوسئین

تا وارام اینیمه قاره گئیه رم

ب ابی انت و امی دئیه رم




فریاد زینبی در فراغ امام حسین علیه السلام

تسلیت



دنیا تیره و تار شد

و شهر سیاه پوش ؛

میدانی ؛ آخر  آفتاب را به خاک و خون کشیده بودند ...

چهل روز، نه ؛ چهل شب از آن واقعه گذشت. اربعین حسینی بر همگان تسلیت باد.


صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین