İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə
İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə

عشق بازی با خدا

نمی دانم اینجا که ایستاده ام تقدیــــر من است یا تقصیــــــر من . 

امــــــا ! وقتی یافته هایم را با باخته هایم مقایسه میکنم . 

می بینم چون خــــــــــــــــــــــــــــدا را یافتم هرچه باختم مهم نیست. 

آموختم که تمام ماجراهای زندگی فقـــــــــــط :  

 

قــــــــــــانون عشــــــــــــــــــــق بازی با خــــــــــــــــــــــــداســـــــت 

  

 

خدا و پرواز پروانه
نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 03:22 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری وقت داشتی به من هم سربزن خوشحال میشم
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

سلام خیلی ممنون چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد