İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə
İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə

حس آرامش

تو دریـــــــــــــــــایی و من فقط فکر آب

همه چی به جز تو سرابه سرابـــــــــــــــــ

سر راه دریا نشونی بذار

واسه این دل تنگــــــــــ خونه خراب

پر از خواهش و التماس چشـــــــام

میخوام هر چی میخوامو از تو بخوام

دلم مثل هر سال حاضر شده

میخوام با همین دل سراغت بیام

صدای تو از جنس آرامــــشه

نذار حس آرامشم گم بشه

صدام کن تا قفل دلم باز بشه

صدام کن بزار عشق آغاز شه

احسان خواجه امیری خدا عاشق عبادت عشق

دانلود آهنگ فووووووق العاده متن بالا در ادامه مطلب

 

 

آهنگ حس آرامش از محمد علیزاده

فوووووووووووووووق العادس

حتما گوش بدین

متن آهنگ حس آرامش محمد علیزاده

اینم لینک دانلودش

http://s3.picofile.com/d/4250fd2a-3536-4180-af13-1ace16bfc537/Mohammad_Alizadeh_Hesse_Aramesh_128_.mp3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد