İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə
İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə

اللهم عجل لولیک الفرج...

حضور تو پیداست .

من غایبم .

آیا امید ظهوری هست ؟؟


* اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم *


یا ضامن آهو...

و من گریخته ام؛

  و در پی من صیادها؛

    و فرا رویم دام ها؛

        یا ضامن آهو؛

          من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست ... 


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا «علیه السلام»


به همین سادگی...

به همان سادگی

که کلاغ سالــــخورده

با نخستین سوت قطار

سقــــــف واگن متروک را تــــــرک میــــگوید ؛

دل

دیـــــــگر

در جای خود نیست ... 

به همـــــــین سادگی !!

شعر از :زنده یاد حسین منزوی

Ölümsüz aşklar

Ölümsüz aşklar

 

 عشقهای جاودان


 

Bu gül bahçesinde kaç günlük ömrün var


تو این باغ پر از گل، چقدر عمر می کنی؟

Solmadan yaşarsan şöyle bir an kadar


اگه بتونی بدون پژمرده شدن لحظه ای زندگی کنی

Koca hayat dediğin birkaç hatıra


زندگی بزرگی که ازش حرف میزنی فقط شامل چندتا خاطره ست

Bir gülle bahar gelmez, baksana etrafına


به اطرافت نگاه کن، ببین، با یه گل بهار نمیشه

Nice sultanlar orda, kara toprak altında


چه سلطان هایی بودند که الان زیر خاک سیاهن

Sana mı kalacak dünya


فکر می کنی دنیا برای تو میمونه؟

Hayata sövende çok, ölüme gülen de çok


خیلیا هستن که زندگی رو نفرین می کنن، خیلیا هم هستن که به مرگ میخندن

Ahh bunu tatmayan yok


آه کسی نیست که مزه شو نچشه (مزه ی مرگ رو)

Ölümsüz aşklar var da


عشقهای جاودان هست

Ölmeyen aşık var mı


ولی عاشق جاودان چی؟ اونم هست؟

Güvenme gençliğine


انقدر به جوونیت اعتماد نکن

Ölen hep ihtiyar mı


فکر می کنی فقط آدمای پیر میمیرن؟

  ادامه مطلب ...

زلال باش...

زلال باش ....
 زلال باش .... 
فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی ، یا دریای بیکران ،
زلال که باشی ،
 آسمان در تو پیداست...


/ax1/256/4.jpg

ماه عسل :)


هوایی رو که تو نفس میکشی
دارم راه میرم بغل میکنم

تو با من بمون تا ته این سفر



من این ماهو ماه عسل میکنم...



این متن قسمتی از متن تیتراژ آغازی برنامه ی ماه عسل با صدای فرزاد فرزین-ه..

لینک دانلودشم واستون میذارم...

محشره...

http://www.mediafire.com/listen/f5cpdpd2x8idxt5/Farzad_Farzin_-_Mahe_Asal.mp3

 

ادامه مطلب ...

رمضان مبارک :)

خدایا کمک کن چترِ گناه را در بارانِ رحمتِ رمضان و غیر رمضانت بسته  نگه داریم ...


آری ؛ چترها را باید بست ، زیر باران باید رفت ...





رمضان مبارک :)

بسم الله...:)

خداوندا، خداوندا !!!

قرارم باش و یارم باش ...

جهان تاریکی محض است !!!

می‌ترسم ؛

کنارم باش ...