İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə
İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə

تقدیم به همه ی کسایی که دوسشون دارم....

متشکرم


برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی.


برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادی.


برای همه وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی.


برای همه وقت هایی که با من شریک شدی.


برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدی.


برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی.


برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی.


برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی.


برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی.


برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم"


برای همه وقت هایی که در فکر من بودی.


برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی.


برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.


برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی.


برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی.


برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی.


به خاطر همه ی این ها هیچ وقت فراموش نکن که :


لبخند من به تو یعنی "  دوستت می دارم "


Click for larger version





نظرات 3 + ارسال نظر
زمردی چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 12:24 ق.ظ http://znz.blogsky.com

سلام سایت پر محتوا وزیبایی دارید به منم سر بزنید مرسیznz.blogsky.com

salam
kheyli mamnoon
chashm.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 06:07 ب.ظ http://ftm73yaldasstar.blogfa.com

Salam goooloooom
manam mochakeram
Cox güzel

salam asisam
merci ke sar zadiiiiiiiiiiiiiiiiii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد