İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə
İz : رد

İz : رد

محتویات وبلاگ ، ردی است از ذهن و دلم ، بر روی صفحاتی از دنیای مجازی : bu veblagın içəriyi ,mənim bilinc və ürəyimin İZidir sanal dünyanin yarpağlarının üzündə

ماه عسل :)


هوایی رو که تو نفس میکشی
دارم راه میرم بغل میکنم

تو با من بمون تا ته این سفر



من این ماهو ماه عسل میکنم...



این متن قسمتی از متن تیتراژ آغازی برنامه ی ماه عسل با صدای فرزاد فرزین-ه..

لینک دانلودشم واستون میذارم...

محشره...

http://www.mediafire.com/listen/f5cpdpd2x8idxt5/Farzad_Farzin_-_Mahe_Asal.mp3

 

 نشستم هواتو نفس میکشم
یه چند وقتیه حال من بهتره
دارم راه میفتم ببینم تهش
منو این هوا تا کجا میبره

دارم راه میفتم ببینم تو رو
تویی رو که یه عمره راهی شدی
مگه میشه رد شد نگاهت نکرد
ببین توی آینه چه ماهی شدی

هوایی رو که تو نفس میکشی
دارم راه میرم بغل میکنم
تو با من بمون تا ته این سفر
من این ماهو ماه عسل میکنم

همه زندگیمو بگیری ازم
بازم پای عشقه تو وا میستم
یه آدم تو دنیا نشونم بده
بتونه بگه عاشقت نیستم

همه عمر من سجده کردم به تو
من از حسرت غیر تو خالیم
هنوزم زمان پرستیدنت
برام هیچ فرقی نداره کیم

هوایی رو که تو نفس میکشی
دارم راه میرم بغل میکنم
تو با من بمون تا ته این سفر
من این ماهو ماه عسل میکنم

نظرات 1 + ارسال نظر
نینجا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

وااااااای عاشق این اهنگم
مرسی ک گذاشتیش بووووووووووووس

fadat aziiiiiiiiiizam...qabeleto nadareeeeeeeeeee

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد